siteName

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله الذی جلعنا من المتمسکین بولایة مولانا امیرالمؤمنین والائمة المعصومین علیهم السلام

 

قال رسو الله صلی الله علیه و آله و سلم : فلیبلغ الحاضر الغائب و الوالد الولد إلی یوم القیامة.

رسو الله صلی الله علیه و آله و سلم : واجب است پیام غدیر را حاضران به غائبان، و پدران به فرزندان تا روز قیامت برسانند.

 

جامعه مبلغین عید غدیر خم با هدف انجام تکلیف الهی "ابلاغ غدیر" فعالیتهای خود را در زمینه های مختلف آغاز نمود. و از چند سال گذشته با توجه به افزایش چشمگیر کاربران اینترنت علی الخصوص جوانان پا به عرصه تبلیغ در حوزه اینترنت گذاشت و در سال 1434 هجری قمری طرحی را با عنوان مسابقه سراسری وبلاگ نویسی "ابلاغ غدیر" آغاز نمود.

 

هدف اصلی از برگزاری این مسابقه تشویق وبلاگ نویسان به فعالیت در حوزه غدیر می باشد، چرا که برخلاف تأکیدات  بسیار شدید رسول رحمت در صحرای غدیر خم ما مسلمین و شیعیان نسبت به این امر عظیم غفلت می کنیم و حقی که برگردن داریم را آنطور که باید و شاید ادا نمی کنیم.

و همانطور که از علامه امینی رضوان الله تعالی علیه نقل شده است انکار غدیر از سوی برخی دشمنان بخاطر کوتاهی ما شیعیان نسبت به ابلاغ آن می باشد.

پس بر گردن همه ماست که اولا قلب خود را به انوار غدیر منور گردانیم، و ثانیاً تمام توان خود را به کار گیریم تا بتوانیم پیام غدیر را به گوش جهانیان برسانیم.

باشد که فعالیت های ما در این راستا بتواند موجبات شادی قلب نازنین حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف را فراهم آورد و ذره ای هر چند اندک از مظلومیت امیرالمؤمنین علیه السلام برداریم. و زمینه را برای ظهور مبلغ حقیقی غدیر فراهم نماییم.

به اطلاع می رسانیم در سال 1434 اولین دوره این مسابقه به صورت سراسری و کاملا آزاد برگزار گردید و علی رغم تبلیغات بسیار محدود با استقبال خوب عاشقان امیرالمؤمنین مواجه گردید، و شاهد فعالیت های زیبایی از وبلاگ نویسان خوش ذوق بودیم.

در سال 1435 نیز دومین دوره مسابقه ابلاغ غدیر با موضوع «غدیر در آئینه تکلیف» به خوبی برگزار گردید

و در پایان هر دوره به هفت وبلاگ برگزیده که موفق به کسب امتیاز لازم شده بودند به قید قرعه جایزه سفر به نجف اشرف و کربلای معلا اهدا گردید.

امسال نیز به حول و قوه الهی سومین دوره ی مسابقه وبلاگ نویسی "ابلاغ غدیر" برگزار می گردد.

این دوره از مسابقه نیز مانند دور دوم دارای موضوع معین می باشد. به طوری که هریک از شرکت کنندگان باید مطلب یا مطالبی را تحت عنوان تعیین شده در وبلاگ خود ثبت نمایند و آدرس مطالب را برای شرکت در مسابقه ثبت نمایند.

 

موضوعی که برای این دوره از مسابقه تعیین گردیده است "عظمت غدیر" می باشد.

 

وبلاگ نویسان محترم باید در یک الی سه پست به بیان عظمت و جایگاه عید بزرگ غدیر خم در دین اسلام بپردازند.

در پایان همچون سال گذشته از میان وبلاگ هایی که موفق به کسب امتیاز لازم شوند به هفت وبلاگ هزینه کامل سفر به نجف اشرف و کربلای معلا هر یک به مبلغ ده میلیون ریال اهدا می شود.